Jaap-Jose-Conijn.reismee.nl

De spanning stijgt!

Nog een paar dagen en dan is het zover! Langzamerhand zijn we de reisbenodigheden aan het verzamelen. Vorige week hoorden wij dat er nog een vrijwilligster zich aan gemeld heeft. Wij zijn nu met 4 vrijwilligers. Een van de belangrijkste dingen om niet te vergeten is, dat wij vanaf donderdag moeten beginnen om malaria tabletten te slikken en dat dit een dagelijks ritueel moet zijn tot Wij weer terug zijn in Nederland. Gelukkig op onze reis naar Oeganda is het ook allemaal goed gedaan. Wij hebben er vertrouwen in dat het nu ook goed zal gaan. Vandaag kwam broer Gertjan met nog 2 voetballen! Ook deze zullen wij in de koffer persen! Ook gaan er 175 pennen mee. 150 heb Ik er van mijn werk gekregen! Wij bezoeken 5 scholen, dus deze zullen daar vast welkom zijn.

ik nereid mij ook voor door enkele worden in het Kiswahili te leren zo also Jambo = hallo en Ninaitwa = Ik heet.......

Morgen mijn laatste werkdag!

groeten ook namens Jose.

Martine

Lieve pap en mam, wij wensen jullie een heel goede reis toe en hopen dat de kinderen veel plezier aan jullie komst beleven. En jullie aan hun natuurlijk
Liefs Robert, Martine, anouk en Marit

Janneke

Jee, jullie gaan nu al.
Heel veel plezier en alle goeds op jullie reis.

Fransje Murphy

goede reis????????????????

Fransje Murphy

Vorig bericht is niet helemaal goed gegaan..... Super tijd daar en een heel goede reis toegewenst. Liefs vanuit Uden.

Suzanne

Heel veel plezier, veel succes en goede reis.

Dionne

Heel veel plezier. Wij gaan jullie volgen. Leuk om de verslagen te lezen

Wendy Steinfort Schaap

Goede reis gewenst en veel plezier en succes met jullie mooie trip.

John Helsloot

Hoi Jose en Jaap, heel veel plezier en succes met jullie project.

Danielle

Veel plezier

nel en siem

Goede reis veel plezier volg jullie op de site

Jolanda

Heel veel succes met jullie project en goeie reis!
Geniet ervan!

Ella Conijn

Heel veel plezier met de voorbereiding, goede reis en succes met jullie project en fijne vakantie

Ome Jos en Kitty

Voor jullie allebei een hele goede reis en wij zeggen nogmaals heelveel succes met alles alle hulp is hard nodig daar. . een lieve groet van Ome Jos en Kittyxxx

Nettie en Gertjan

Heel veel plezier,en en goede reis .

Joke Zwart

Heel veel plezier en succes met jullie uit te voeren taken met de kids.

Janneke

Geniet van alles en goede reis

Doingoood